Tuesday, October 26, 2004

祝自己生日快樂!!!

Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me
Happy Birthday
Happy Birthday
Happy Birthday To Me!!!

今年既生日"活動"由上個禮拜五開始! 首先同左大學既IC同學去晚飯同"驅魔人"~~ 星期六就同大學既EE同學去BBQ~ 好正! 星期日朝早KAMAN就打比我約我食飯~ 不過POSTPONE左~ 岩岩係ICQ定左係下個SUNDAY去TEA BUFFET!

跟住就係ONLINE收到D BIRTHDAY MESSAGE,不過講真,今年好似少過上年!第一個係ICQ同我SAY BIRTHDAY 既,係 DAVID,AND THEN 係 MARTIN 同 JOANN (因為 MARTIN 同 JOANN 都係 24 號生日,咁係我同他們 SAY 既時候就同我講左次)~~ 尋晚去左 SHATIN UA 看 2046,做左 UA LOYALTY CLUB MEMBER,去埋禾"斜"大排檔食DINNER~ 搞到12點先係沙田出番黎,結果我踏入生日個日係係巴士度~~~ 返到屋企上左陣網,MARTIN 同 JOANN 又 SEND 過 MESSAGE 比我~ 仲有呀傑~~ 開心~~ 好似仲有呀 BILL/KEI/BOTH (唔記得)~~ 另外呀 LOLITA 個 GREETING CARD 仲搞到我差 D HANG 機!!

今朝番到公司,開 ICQ,收到 BES、WILLIAM、KAISER、家健、KAMAN、呀基同 MICHELLE 既~ 突然記得,JOSEPH 之前都有 SEND 過架!我係今朝一路 ICQ 既期間,已經搞店左個 REPORT,SEND 埋比我老細過目,今日應該可以好好享受一下休閒既上班生活! 今晚爸爸話出去食~~ 一間去公司同我慶祝,過隔離美麗華食LUNCH BUFFET,十二點至兩點半,秘書話早 D 過去,遲 D 返喎,好似上個禮拜四 (同我老細慶祝) 咁囉~~~宜家繼續~~~ 看緊一個網上小說~~ 叫「等一個人咖啡」~ 會看~ 係因為係個台灣 forum 得知個呢個真人真事既男主角係現實生活中遇上車禍~ 英年早逝~ 好多人話宛惜~ 所以就看下他的故事! 個 link 係呢到: 按此開啟連結

下午收到丹丹同 wing yu 既 message~ 開心~ 仲有~ 發現我同 martin 一樣~ 收唔到某 d message~ 原來我 miss 左呀爺個 message~ 係尋晚 (or 今朝) 就 send 左啦~ 夜晚同屋企人食飯~ 返到屋企就開 icq~ 又收多幾個 message~ pinky,龜,gumyu 同 timothy jim~ 多謝晒!

No comments: