Sunday, October 24, 2004

慶祝生日~~

呢幾日開始有好多朋友為我慶祝生日~ 好開心~ 好感動!!

重陽節假期個一日~ 首先同家健去左銅鑼灣行街~ 然後同大學同學去「一門」食晚飯~ 幾好食喎! 日本料理! 他們仲準備左一個芒果拿破崙蛋糕呀!係西武下低個間~ 好好食呀! 跟住一行八人去看電影~ 本來準備看「原罪犯」不過因為 full house,轉左看「驅魔人前傳」~ 居然撞到我細佬同他同學仲有miss!!!! 他們岩岩坐係我地旁邊!!! 好巧喔!

星期六~~ 朝早去上德文~ 下午上瑜伽班~ 夜晚去左北潭涌 bbq~ 第一次坐 ivan 車~ 原來 janet 都考到啦~~ 不過用左八千幾~~ 好貴喎~~ express 好耐無一齊聚過~~ 今次 only 少左 nike (去左德國 exchange) cathy 同呀強~~ 感覺好好~~ 仲傾到下次既聚會添~~ 去踩單車喎~ 不過我唔係好識喎~~ anyway~~ 好開心既一晚!!!

今日 kaman 打比我問我今晚得唔得閒喎~~ 一班中學同學想同我慶祝生日~~ but 我個胃呢~ 經過呢兩日既「豐富晚餐」~~ 已經有 d 頂唔順啦~~ 尋晚食到個紫心蕃薯既時後已經痛~~ 好彩我帶定 d 藥係身 jer~~ 頭先又痛喎~~ 所以就將其他「活動」押後到星期五~~ 好期待喔~ 好耐無同她們聚過嚕!!!

不過呢~~ 聽日可能去看 2046 喎~~ 終於看啦~~ 如果聽日唔看~~ 又約唔到既話~ 我想我都係看 vcd~ 哈!


No comments: