Saturday, October 02, 2004

澳門之旅 -- 第二天!

今日好想好早起身,but 都係無~~ 哈哈! 尋晚無同佢地約好幾點起身... 唉~~ 結果呢... 我九點幾比媽媽既電話「叫左起身」~~ 跟住就叫埋佢地起身,梳洗過後就同姑丈去吃早餐!

因為都已經十點幾十一點,家健食左個飯,好好味架!我個牛治都唔錯喎!朝早既行程:
1.去左路環既媽祖像、天后廟同埋一個「回歸鼎」
2.跟住就去「參觀」威斯汀既外觀同行左一陣黑沙海灘
3.去食安德魯啦!!!買左葡撻、芝士蛋糕、野飲、葡式蛋糕同白蘭地蛋糕!
4.返左屋企~~ 我去左嬤嬤到飲湯同食菜!仲裝左香比爺爺!
5.本來想食左lunch就等埋winnie先再去下午既「check point!」不過等左好耐都等唔到!兩點幾成三點打比winnie,原來winnie&bon仲食緊飯,應該搭4:30pm所以就無等啦!

下午既行程:
6.去搵tea食!去左一間有d似台灣茶室既cafe食~ 
7.本來想行去賽車博物館,行行下winnie打黎話到左!!(下!!到左?唔係話買到ticket就打比我架咩?我又講錯?聽錯?)結果就趕左去碼頭啦~~ 接到佢地已經6:00pm!所以就等埋velda&edward!佢地搭5:30pm!
8.等齊人就去金沙啦!!(本來姑姐同姑丈話請我地去皇朝食中菜,but佢地覺得唔好意思,就照原定計劃去金沙食自助餐啦!)
9.都幾好味既自助餐,$168係okay架啦!最抵係有hagendazz雪糕,winnie&bon提醒左大家食9球雪糕既回本計劃!
10.跟住就梗係去參觀下金沙啦!
11.來老虎機,家健一次$5就贏左$812啦!!跟住bill都有鋪幾大既~~ 最後埋單大家掙贏$780喔!!不過八個人分!哈哈!
12.去左飲野~~ 都係上次個度,個觀音個度~~ 不過今次係另外一間,就左杯magaritta,ok啦~~ 不過有得食我最鐘意既onion ring!!!
13.返屋企~~ 

No comments: