Sunday, October 03, 2004

深圳之旅(庚表哥結婚喔!)

由澳門返到香港,都幾趕!

去左starbucks幫細佬買tea,返到屋企就趕去沖涼!沖完涼就去pack野(其實係check一次有無帶漏野),跟住打左電話比媽咪,媽咪仲驚唔知幾時黎接我,叫我出門口之前再打多次比她!

不過,突然我變得smart左,記得自己去spore張talk talk card 仲未用晒又快到期,就帶左出去啦~~ 我去到粉嶺就打多次比媽咪!

我帶左張大陸既電話卡,去到買酒買煙既免稅店,想去買煙比舅父,想起姨丈,but唔記得姨丈食乜煙,打電話~~ 個電話竟然用緊漫遊!!咁我就索性唔買啦!!

無驚無險就去到深圳,一出火車站就見到媽咪、孻姨同姨媽啦!

去到舅父屋企~~ 好肚餓添~~ 今日只係食左一餐加一杯野飲!:(

表哥都返左黎~ 不過遲過我!我去訓既時候先返,不過我仲係好肚餓!竟然,表哥煮左個麵食!!


No comments: