Monday, October 04, 2004

庚表哥結婚啦~~

今日都好早起身,被叫起的,都唔知其實係幾點~~

梳洗過後,梗係要打扮下啦~~ 婚禮喎!

出門口,原來先至八點多少少!去左飲茶先!幾好食喎!個波羅包真係有波羅係裡面架!

搭taxi去姨媽家!嘩!!!要敬茶喎!媽咪咩都唔識~ 哈哈!有d悶架,唔知去到做乜,d人又唔識~~ 一陣間就可以去食飯啦!

咦~~ 個伴娘幾靚喎~ 係呀表嫂個表妹~~ 同我身分一樣喎,都係表妹!

餐lunch都幾好食架~ 又可以坐耐d~ 哈哈!

下午返到去就...落過去等爸爸,又去左接表姐,過無幾耐就可以去酒樓啦!

嘩!!!個度個service勁唔店!真係慘!比咁多$$得d咁既野食同service~ 仲唔包酒水!!!

我問她可以換過起菜位嗎?一般都可以架啦!仲話自己係五星級集團酒樓,竟然答我:「不可以」!!!我說,我們難得幾個表姐妹在一起,要聊聊天,她說:「因為兩桌一起」我說,我從國外回來,很多年才回來一次,你就是把它搬過去幾個位子,不會有分別吧!接著一個經理說:「沒問題,國外回來難得喔,沒關係!!」咩世界!!

你有無見過waitress係咁分d野比人食,去飲竟然成檯都係野食!表姐夾夾下個pumpkin比人收左,以為她會換個細碟,at least 夾比呀表姐啦,一地夾緊架嘛,仲要個dish仲有一半有多架!

我碗紅豆沙都未食過,我擺左係我個位到,係個碟上面,去影個相咋嘛,個waitress竟然收左我個紅豆沙!!個餐包都未食過就收左去!個度d餐包好好食架嘛!! :(

不過,真係好開心架!影左好多相添,好難得啦!

No comments: