Thursday, January 19, 2006

女校生的學校生活

尋晚心血來潮,臨訓前聽下 903,森美小儀架勢堂,請左 10 個女校學生上去傾偈,好好笑。一路聽一路笑,笑到訓唔到覺。一路聽一路諗番起以前 d 生活,有人話更衣室唔夠位,所以係更衣室門口換衫。我就諗起我地係課室換衫既高超換衫技巧。最記得既當然係一路係課室換衫,窗外個地盤岩岩去到我地個 level,成班人一路換衫一路見到 d 地盤佬先識得落番個廉;仲有波叔唔理我地仲換緊衫就走入黎教書。不過 ok 啦,我地既技巧高超程度簡直直逼 mr bean 啦!(唔知你地仲記唔記得 mr bean 有集係講換衫同換褲呢) 仲有 pe 褲啦,拉高條裙坐啦,都好懷念呢!

另外有講女仔玩得好癲,「打架」好好玩。係呀!原來間間女校既「打架」都差唔多,都係「互襲」!不過佢地講o個 d 好似激 d,唔知係時代唔同左定係校服既關係啦!我地最多都係以「扯甩晒 d 鈕」為目標,最多咪拉埋條拉鏈同「偷襲」,就唔會話好似佢地講咁「出手打招呼」。不過真係好好玩架,佢地講都講得好 high,諗番起都覺得好 memorable!

有人話升 uni 之後都習慣左拉高條裙坐,但又無 pe 褲喎,結果 d 男同學話佢「你做咩呀?」哈哈!我都會架,不過 so far 到宜家我都好習慣着 pe 褲,有時着短褲都會加 pe 褲架!:p 同埋呢,我地既「拉高條裙」同佢地又有 d 唔同既。「拉高條裙」呢個動作簡直變左一個 reflex,我連上樓梯呀,落樓梯呀咁都會拉高 d,連褲都會,哈哈!根本變左一個 reflex 囉!我發現小菇有時都會的!

學生生活真係好開心,諗番起都會心微笑啦!識多左人之後,好多人問我,你自己揀定屋企人揀架? 點會揀女校既? 答案係: 本來係媽咪好鍾意間學校,但慢慢我覺得我都係鍾意女校多 d,所以無揀男女校咁制。咁多女校點解要揀o個間? 可能係緣份啦,我覺得佢好 elegant,同埋其實我好鍾意件校服!:p 淨係我學校既校服咋,我堂家姐o個件又唔同啦!我覺得我o個件 elegant d,中西 mixed d,好有宋家姐妹o個種「大家閨秀」feel。家姐o個件連個頭髮都要管埋,only 得個中字,諗黎諗去都覺得同 elegant 唔襯,似「秋瑾」多 d,哈哈!

聽我咁講都知,如果要我揀多次我都係揀呢間!^_^ 雖然曾經好羨慕 Maryxxxxx 既校舍同 Dioxxxxx 既氣派,但人慢慢長大就更懂得欣賞當初為之動容的氣質。

校長退休後,新校長上台,新人事新作風,理所當然。我的校長是個雍容華貴,非常高雅的女士;新校長給我的感覺是一個雷厲風行的女強人,也很大方得體,但氣質總有不同吧。加上我們學校經費有限,香港教育制度越變越不利傳統學校,連我弟弟的母校「傳統官校」也想變「直資」,真的有點擔心,只希望校長能 maintain 學校的氣質吧,但很難吧,我在街上看過一些師妹,總希望她們是害群之馬。

上年本來很想去 105th Anniversary 的 annual dinner,但有事錯過了,今年真的很想去;記得 2002 年去過一次,氣氛很好,在那裡終於感受到久違的 elegance!

我覺得我很需要再去一次,感受一下!要不然叫爸爸帶我去見見鄭太也行!:p

P.S. 音樂隨筆(一)終於完成。http://hk.myblog.yahoo.com/jw!RntXlyORERmSreZJ3lem0TG1E_gR/article?mid=9&prev=-1&next=8

No comments: