Friday, January 27, 2006

網上流傳既「個人問卷」

由好耐以前既 chain letter 開始,到宜家既 email forward,也不過是舊酒新瓶。
但唔知點解就係有一種魔力係到咁,你又真係會去做喎!哈哈~
不過呢,收到呢 d 「個人問卷」又真係太多,通常我會看晒人地既,但 reply 既就真係好少。
之前看過 100 條,好似有 d 新意,都有 d 意欲去答下我既 100 條,之但係以下呢個 d 問題,都有幾多我又未見過喎!anyway,post 呢個先啦,100 條之後再 post~ ^_^

全名: Candice Yeung
喜歡別人稱呼自己:Candy / Candice
出生日期: 同 Mrs. Hilary Clinton 一樣
現在正在聽誰的歌: 宜家無聽
在哪裡讀書(工作): 我想返去讀 graduate school,今年係真架啦,羅左 form 啦!
最後吃的一樣東西是什麼: beacon
現在天氣如何: sunny
戴隱形眼鏡嗎: sometimes
上一次生日蛋糕上蠟燭的數目: 一支
通常吹熄這些蠟燭的日期: 十月
開心的生日: 係生日都開心,只係越黎越驚 jer
星座: 問緊太陽定月亮?
兄弟姊妹跟他們的年紀: 剛滿二十的弟弟
你喜歡你目前的生活嗎: 可唔可以寫十萬個 NO!!!!!!
出生地: 我中學隔黎
目前居住地: 香港
喝過酒嗎: of 'coz
想跟誰一起去酒吧喝酒:我去 bar 都唔係為飲酒既~
會去哪裡喝酒呢: 唔晒去架喎,晚晚返屋企食飯,daddy 都會開 wine 架啦,想飲咪羅多隻杯囉
去過哪些國家:好敏感喎條題目,我成日去台灣架喎!china, s.korea, japan, singapore
覺得自己花心嗎: definition = ???
曾經出過車禍嗎: 巴士撞車我無損傷
暗戀過幾個人: 戀既 definition = ??
會因為害羞而不敢跟人告白嗎: 矜持的我實會啦~
不敢吃的東西: 好多架喎~ 大部份野味、田雞、各式皮類 esp 魚皮、鱔、某 d 內臟
喜歡吃什麼東西:dessert 同日本野
喜歡喝什麼: 咖啡同 pepsi
最喜歡的顏色: 呢隻~
最喜歡的數字: 以前會根據o個年既 lucky number 而定,宜家係 '0' 同 '7'
最喜歡看哪一種電影類型: 好多都咁鍾意架喎,呢一刻係好細膩好感動既感情片
最喜歡的卡通人物或品牌: 小甜甜、Hello Kitty & My Melody
最喜歡的動物: 無乜、熊貓啦我諗~
最懷念的日子: 在 yw 的時候
最傷心的經驗: A Level 放榜後
最喜歡禮拜幾: Friday
最喜歡哪個月: December
最喜歡哪個節日: Christmas
最喜歡哪一個季節: Winter
最不喜歡哪個季節: Summer
喜歡日出或日落: Dusk
喜歡太陽或月亮: Moon
喜歡晴天或雨天: Showering NOT raining
喜歡早,午,晚哪個時候: nite
喜歡的花: tulip
最想去的國家(城市):布拉格
最不喜歡或是最怕遇到的話題:唔講啦,都話明最怕囉~ 唔想同人 argue
喜歡的運動: 其實係 swimming 但好少去,softball 係 second!
喜歡的冰淇淋種類: 又滑又 creamy 但唔肥
最怕甚麼動物: 其實咩都怕架喎
最喜歡的電視台: cable tv
如果有來世,你最想當什麼:唔會諗,活好今世就可以
最討厭做的事: 唔可以講真話,唔可以依我意願去做野
擅長的事: 彈琴算唔算?
上次上醫院是什麼時候: 上醫院 = go to hospital? Year 2 抝柴入E&A~ if = go to the hospital, 半年前度 Alfred 出世
以後想做什麼職業: 其實我會報 translation 同 humanities 既 MA,看下可唔可以轉行,or 同 design / music 有關既野 (從小既志願)
最大的理想是: 活我自己既人生
你們家總共有幾層樓(你們家住幾樓?):以前住頂樓有兩層,宜家住六樓得番一層
你覺得自己十年後會在哪裡:唔諗~
無聊的時候你大多做些什麼:自由聯想,唔無聊既時候都會,無時無刻都係
你住得距離最遠的一個朋友是: 係 North America o個班 friends
世界上最煩惱人的事:to live oneself's life
全世界最好的事:to live my own life
對於沒把握的事情態度如何:try my best (突然諗起 william hung: I've tried my best and I have no regrets)
如果有人誤會你,你會: 看下o個個係邊個囉~ friend 既咪試下解釋囉~ 其他人咪算囉~
如果有人誤會你,又不聽你的解釋:咁o個個都唔方同我 friend 啦,有佢~
有想過要怎麼對付你討厭的人嗎:聖經話要寬恕人,如果真係做唔到,咪唔理佢囉~
你認為你幫另一半付錢是理所當然的嗎:世上無理所當然的事~ 只有自然與不自然~
若你的另一半硬要幫你出看電影的費用時:謝謝!
你最喜歡的身體部份: 無乜~ 樣囉~
你的口頭禪是: fascinated!!!! (嘩!岩岩先係另一個 blog 講過, link click here) / i mean / 痴線架
你的怪癖是: 自由聯想 (何謂自由聯想,詳見 post)
你喜歡的類型是: 喜歡咪喜歡囉~ feel 黎架,邊有類型架 jer~
自己起床第一件做的事是: 飲水
回家做的第一件事: 換衫
睡覺前做的最後一件事: 播 mp3
幾點上床睡覺: 唔定
在心裡最想見的人是誰:一個人
開心和不開心的時候會想起誰:唔定,因為自由聯想
不舒服/生病的時候會想起誰: 媽咪
最近讓你心安的場所和時間: 屋企張床o個被竇、訓覺o個陣
最近有去哪兒玩:
最近日日做既夢: 都係 d 發癲既夢
每天不可或缺的事是: 上網、blogging、reading blogs
最近著迷的事是: 之前講過啦~ eg 蘇打綠、annie proulx、hocc 見 post 1 post 2
發簡訊會用繪文字嗎:繪文字 definition = ??? mms 唔會,因為 $$~ symbol eg ^_^ @_@ 等會用
在公共交通工具上做些什麼: 聽 mp3、自由聯想 (都講過啦,我無時無刻都聯想緊)
自己最厲害的地方是: 一心幾用 / 無時無刻都自由聯想緊但要做野o個陣可以話 concentrate 就 concentrate / 訓緊覺個陣可以隨時叫醒我,十秒後即可 concentrate 做野 / 通完頂但個樣唔似
如果有一天可以變成別人,你想變成一個:無制爪 to live my own life 的人
對於你來說最重要的人: 屋企人 (同血緣無關,我認係屋企人既人)
突然放假的話,你會做什麼: 執房,拍 dv,影 snap shot,看晒我未看既 vcd,去晒我想試既 cafe,繼續我首半完成作品,練琴,跟媽咪學彈古箏,搵 violin 老師繼續學習~
自己會搞外遇,還是對方會外遇:係我既世界係無外遇呢個 term 既,我好相信我地會 respect 對方 respect 自己
你覺得自己像爸爸還是像媽媽:half half
你要幾歲結婚: 無定,但我想生 BB 所以唔想做高齡產婦
簡述自己的性格: 超敬愛 Plato,Utopia 擁護者
今天心情好嗎: 一般,因為工作上既煩惱,幾緊張下~ 唔理工作既話,心情唔錯~
有想過要自殺嗎: 有的
有現在幾點了:個 post 有寫架~

No comments: