Wednesday, January 18, 2006

HOCC @勁歌 + 糖與靚女的一席話

勁歌 IN GENERAL 就唔講住啦,我新城同最想講既叱咤都未講,唔講住~

回應一下之前個 post 既 comments 先!

係呀!佢勁型呀~~~~~~~~~~~~~~~~~ 呀~~~~~~~~!!!!!!! 真係勁開心!話說過左一半有多,呀詩都未有獎羅,千嬅又無,呀靚女就問我「楊千嬅都未羅獎呀? 唔知有無呢? 咁你估何韻詩係咪黎陪跑齋坐呢?」我好快就回佢「無線嘛,千嬅連係叱咤都羅唔到大獎,係無線無大獎就唔奇啦,金曲都應該有既」靚女好同意我既意見,佢都覺得烈女應該入圍。但講到呀詩啦喎,我就話「一定會有金曲獎既!佢首歌咁 good (作曲填詞編曲監制都咁店,係專業音樂獎 cash 呀都有獎啦) 又 hit 點會唔金曲呀!」靚女好懷疑我既「推測」,佢話首歌係幾好,但好難講架嘛,劉生咁都仲有大獎就知啦,所以佢覺得係我個人偏好既問題喎!到左呀詩羅「傑出表現金獎」既時候,勁感動,因為佢唱到最後一句「可要像梁祝那樣愛」既時候,勁多人一齊唱,依我聽係咁多個 artist 最多人一齊和唱,然後勁多 applause!靚女咁岩去左 shower,佢一出黎我就同佢講,點知佢話「咁都上左台就應該無金曲獎啦」,雖然我覺得好似好有道理,但又無乜道理喎,最後一首,仲有邊個先? 跟住真係呀詩羅「金曲獎」既時候,靚女本來已經入左房,我勁叫番佢出黎,雖然唱第二次,但唱到最後都仲係有咁多人一齊唱「可要像梁祝那樣愛」!!然後一樣咁多 applause!!! 靚女都話「係好多人支持喎」,梗係,學靚女話齋,有實力既人係一定會有發圍既時候既!呢個係我地 home 既 theory 1,只係我地所講既實力並唔係單指某項技能或知識,一個空有知識但一 d 常識﹝現在大部份人把她稱作「通識」﹞都無既人係我地 home 既標準係唔可以算做有實力既!實力亦包含做人處事,待人接物既態度同對社會既認知!

哈哈!總知就好開心啦!一首比較新既歌「圓滿」都好正架!

我另外有個叫「音樂隨筆」既 post,今次講 HOCC 呀!link 係: http://hk.myblog.yahoo.com/candy-art

今日仲未 publish,但快了,看住其他 post 先啦,請 bookmark 一下再返去 check 啦!^_^

No comments: