Thursday, January 26, 2006

無色聚會

嘩!突然連我自己都好鍾意個名添!講緊咩? colourless 囉!咁多年都只係得英文名,頭先突然唔想打咁多隻字,又即刻比我諗起「無色」喎,colourless gathering = 無色聚會! 咦,呢一刻好感動添,好型呀!背後好似有把魔鬼聲話我「型咩型呀? 發夢呀你?」可能係!臨近 holiday,holiday mood 由 christmas 就無中止過,哈!我 d 痴線性格出左黎好耐添,過埋個 lunar new year 就要收歛番 :p

話說舊年食唔成團年飯,我就好期待今年可以一齊團年,所以一早(其實都唔太早)就 post 係 newsgroup 約大家,雖則大家都勁忙,好開心可以係年廿五去左唱 K 團年,本來要上 YOGA 的我仲專登早走。

colourless 唔單只係一個大家庭,一班姊妹仲係 K 精同 sufi 精,仲有幾個電視精。我地唱 K 唔會冷場,只會「歌曲以滿」、「cut 得啦」同「插上黎啦」。之前我食物中毒,所以我唔可以係出面食野,我份晚餐就順理成章貢獻左比一眾姊妹。講開又講,雖然份晚餐唔算大份,但三個女仔前後食左五份,仲有 salad bar buffet 又真係有 d 嚇人。幾時姊妹聚會都係最開心架啦,咩都講一餐,唱 K 又可以發癲,一 d 顧忌都無;一個人可以同時扮男又扮女唱合唱歌,o個晚我玩左「刻不容緩」,丹丹同 winnie 媽都一齊唱,正呀!唱 eason 係最好玩既,可以用女聲唱,又可以扮男聲唱,唱左兩次「浮誇」。本來點草蜢既 medley 純粹為左示範之前講過既 keep fit 舞步,點知 Pinky 真係識唱,最搞笑既係佢唱唱下係度問 (係 thru' 咪問喎!!!) 「點解我識唱既?」。

原來 Pinky 都有聽個集「女校生活」,勁講勁笑,喪笑到標晒眼水,攣晒肚,訓埋落 sofa 咁制。

仲有,「疾走」同「暴斃」,證明我地係癲既。

但癲還癲,咁都只係姊姊感情好 jer,可以毫無保留咁「釋放自己」,因為我地本來就係一齊成長,互相扶持互相學習,大家係點仲唔知咩,呢個感覺好好,I love you all!!!!! 我地既話題都有好正經同好有建設性架!畢竟歲月飛逝,一眾好姊妹都開始為自己打算,而話題當然轉移到「如何裝備自己」,裝備黎做乜?你話呢?點男仔頭既都係女仔一個,裝備黎做乜就唔晒我講啦!講講下又講到大家對愛情既諗法,我記憶當中我地好耐無 chat 過呢個話題,上次認真討論應該仲係 yw 個陣。winnie 媽既講法一如既往,以前我覺得有 d 沮喪,同丹丹宜家既想法一樣,但今次我已經開始明白 winnie 媽,忽然有點唏噓,但其實好實在,好多野都唔係話你想點就點。丹丹,其實我個心都唔想屈服架,我都好憧憬你講既野,但宜家我真係做唔到囉。

人大左係咪會慢慢變得懦弱呢? 無晒 guts 咁 >.< 向社會妥協? 咁我地既人生又應該點呢? 究竟我地做緊乜呢? To live to others' expectation 定 To live our lifes? 我覺得小菇其實好勁,因為我覺得佢真係「在活自己既人生」,無比任何野阻止佢,就好似佢話「我都無諗住結婚」,有性格,我鍾意!

上面個段同聚會無關,純粹我自己發噏風。

開心既時候總係過得特別快,唱到十二點幾,第二朝其實仲要返工。就係我煩惱緊第二朝點起身既時候,知道有人好 hea, 哈哈,有人肉鬧鐘囉~ winnie 媽實覺得好奇,不過真係好耐未試過啦我!

就係咁,一次無色聚會就係咁結束左啦!宜家要 prepare 定下次開年飯先!^_^

2 comments:

Anonymous said...

其實... 我都好想唱一次「浮誇」!

candice @hk said...

好呀~ 我下次同你去唱囉~