Friday, January 13, 2006

HOCC X 梁祝

原來今日係黑色星期五,早知就唔返工啦!(有關係咩? 有 d 啦,我老細今日返黎嘛,我驚 black Friday 會影響到佢 d 情緒。) 可能真係借口一個啦!

受到我同事既影響,我又係公司播,播咩? 呀詩既「梁祝下世傳奇」,正!十個正都唔夠比!不過好唔開心,因為上演o個排前後受工作影響,好少留意娛樂o野,o個排連新一季日劇都無追!我知 Endy 會出碟,但唔知佢做舞台劇喎!我知呀詩會有舞台劇搞,但我o個期又無乜心機,無留意賣飛就 miss 左啦!:( 我有係電台聽過「化蝶」同「勞斯、萊斯」,但唔知係舞台劇既歌!唉~~~

聽左 live 版既 cd 後就更好想快 d 出 vcd,因為好想看,終於等到啦!無奈,我家的 notebook 年代已久,沒有 dvd。早知在公司播的話,就買紀念版 cd + dvd box set 啦!>.<

不過呢,死啦,越看就越 buy 佢地,我連續看左兩日仲未厭,今日老闆返黎唔敢播,我係到播 mp3,成個 list 都係呀詩同 Endy 架!不過都覺得自己好勁,Endy 既歌我首首都有架,我係買 cd copy 過機架!呀詩既都係,不過依家剩番 d 我比較鍾意聽既係部腦度,e.g. 上面講o個兩首同露絲瑪莉o個期。

想來想去都唔明,點解呀詩搵 d 合作 partner 次次都咁好既? 好 = 我鍾意! 哈哈!好似「化蝶」既 mv,就有周俊偉,勁正!(p.s. 自此 mv 一出,我每次唱 k 都唱,初初幾乎每次同唔同 friend 唱 k,d friend 都會問: 邊個黎架?) 仲有「勞斯、萊斯」既 Edison 同日籍 model,我 d friend 都有問個 model 係邊個。:P 而舞台劇仲有 Endy 添!可能我地眼光一致!(<-- 好明顯係到發緊白日夢)

再次沉溺在自我空間中~

p.s. 補充番上次 wild day out 既 post 呀,go glory 既 goro 原來係 endy 隊 band 黎架! 之前好多次 function 都有出過,不過,恕我眼力差,我真係唔係好認得出囉 :p 唔係係 endy 個 blog 度見到 wild day out d pic,番看番 endy 既 mv 先發現呢!:p

3 comments:

Anonymous said...

點解你公司可以播碟嫁~~~ (好似係我既專利來嫁喎!)
我都好想睇 hocc 呀... 其實我遲早會買,你果隻係咪 vcd 來?如果係... 你買俾我... 然後你再買 cd + dvd box set囉~~
係咪幾好主意呢?
^_^

仲有仲有.. 有無可能搵到 勞斯萊斯個 mv ?我真係好想 keep in store~~~ 慢慢睇~~~

candice @hk said...

無咩點解既,當聽 mp3 姐~

我都好想買 cd + dvd boxset,你呢個建議我會考慮下~

mv 我好努力咁搵緊~ 「化蝶」既都好正!

另: 祝 hocc 羅左 tvb 既金曲獎同傑出表現金獎~ ^_^

Anonymous said...

咁我唔買住~~~ 你考慮下啦...

yeah~~~ 佢真係勁型... 同埋 funny...
不過唱左兩次"勞斯萊斯",唱下"圓滿"或者"化蠂" 就更好...

p.s.: 可惜楊小姐唔係最受歡迎女歌手~~~