Monday, January 23, 2006

終於訂左/我好想看/發現我的音樂

發左癲~ 訂左 2DVD 同 CD + DVD~
癡左線~ 因為我屋企已經有 VCD 同埋我屋企無 DVD 機~
講緊乜? 梗係呢排發癲咁煲既「梁祝」。
* * *
2004年既「攣到爆」已經超想看,但唔知搵邊個去看好。個個禮拜返學都見到張 poster,有時同 d 同學仔一齊搭lift o個陣都有 chat 下,佢地講到好正咁,但我真係想唔到邊個會同我去看 >.< 第一次 re-run 都有想過自己一個入去看,但始終未可以做到。今次係第二次 re-run 啦,真係好想搵到人同我去看!!唔該,見字者,有 interest 既同我聯絡下啦!if 你唔知係咩,我好樂意 introduce 架! 仲有之前套《你今日拯救o左地球未呀?》,我都係搵唔到人同我去看!看黎我應該識番 d 可以同我去看舞台劇既朋友先!
* * *
勁鍾意「汽水樽裡得咖啡」,我覺得好 melo 啦喎,點知阿爺都話「你知我唔好 rock 架啦,個首都幾嘈喎」,我回「下? 唔係喎,你知唔知我講咩呀? 首歌係 xxxx (因為我係酒樓,唔好意思係到唱歌,所以 la 比佢聽)o個首喎」爺「係呀」我「下? 係個 chorus 厚 d jer」! 唔怪得知 cash 話係「另類」啦!香港人接受唔到。另一首呢排勁聽勁鍾意既係「不一樣的天空」,聽聽下,先覺得有 d 我自己 d music 既 feel,唔怪得之我鍾意啦!不過呢,首歌唔係 endy 寫架,只係佢編既,隻歌本身好 dark 同我覺得係有 d contemporary 囉 (我鍾意搞個 d,之前做功課我屋企人話好難聽,係「好」難聽o個 d),所以個編曲好靜架。哈哈,真係唔怪得之啦,我編曲好「渣」,成日都做唔到自己想要既 feel,淨係識用最 simple 既野,咁靜既 arrangement 真係幾「我」feel 囉!不過人地係勁野,專登靜 d 出個 melody,我呢就因為「渣」,哈哈!不過,仲有呢,係 endy 個 y! blog 度見到佢 d art work,嘩,有幾張我都有影過同畫過咁上下既野呀,好邪呀!唔怪得之前連我自己都唔知點解會咁留意呢個 artist 啦~ 即係呢,我既年紀應該係看 music 去買 cd 既人嘛,唔會好似 d 妹妹迷 idol 咁既,所以呢,我應該係比 art sense 吸引,哈哈!

好多人都知我勁鍾意日本既 visual rock,其實呢,外國既我都 buy 既,只係我真係比較少接觸 jer 同埋呢,可能比較老:p david bowie 好正架!Marilyn Manson 我都覺得正架!Sex Pistols 我都有聽架!robbie williams 之前隊 boy band 叫 take that,你地仲記唔既得呢? take that 早期既歌比較 mainstream pop,之後都work out 到佢地既 own style,比較 ballad d。講開 take that,真係唔明點解跑出左個 robbie,mark 呢? 不過呢 d 唔講住!本來想住只講 rock 的,但我又想起 boyzone,我都會聽 pop 架,哈哈!仲有好多 indie 同細 label 我都好鍾意,但有時真係會唔記得 d 名,我宜家搵緊隊 italy 同隊 sweden 既 band,搵到再話你地聽。講下講下,好多喎,講多 2 個算啦!blur 同 oasis 比,我鍾意 blur 多 d 喎,咁又想起 pulp 添!

仲有 d soft rock 同 country folk 我都勁 buy 架!carpenters 係永遠既首選!onj (olivia newton-john) 勁靚聲!當然唔少得 bob dylan 啦!第一次聽係係 music 堂聽既經典之作「blowin' in the wind」!

之前 kaman 介紹我聽既 kent 都超正,但唔係 heavy metal 個 d rock 囉!仲有 kaman 好鍾意既 coldplay,我都聽架,不過無 j rock 咁「好」咋嘛!除左 kaman 推介,我都有自己去「發掘」架!有一對由佢地玩 teen pop 到宜家 soft rock 都咁鍾意既 "bros' band" Hanson!

其實我今日本來唔係想講以上o個 d 架,我想講阿「教父」級人馬 Blixa Bargeld 同佢隊 Einstürzende Neubauten 架!唔多介紹,自己去看啦!www.blixa-bargeld.com Blixa 宜家定居北京,將會係 2006 搞 tour concert 喎!

2 comments:

Anonymous said...

你今日拯救o左地球未呀? <<== BOOK ??
Just this one i know~~~

candice @hk said...

都係劇呢架~ 有蘇玉華同林一峰~